woensdag 18 februari 2009

I love it!

Over het gevoel dat er altijd één bepaald persoon voor je is en die van je houd, kan ik wel door blijven schrijven. Dat gevoel overstemt al je andere gevoelens. Vaak vergeet ik dan ook totaal de tijd. Dat kan je wel navragen bij Lisa. De laatste tijd kom ik vaker te laat op afspraken of red ik het altijd net aan. En dan zit altijd mijn haar nog door de war en heb ik mijn mascara bij de hand om dat nog eventjes bij te werken. Rennen, vliegen, stressen en lage cijfers op school. Maar zodrda je bij hem bent, draait alles om hem en de tijd waar je je op dat moment in bevind. Ja, zo een persoontje heb ik op dit moment. Vanmiddag had ik me verbrand aan kokend water en hij liep de rest van de middag achter me aan te hobbelen met een washandje om het koel te houden. Hij had ook zijn schouders op kunnen halen, een washandje in mijn handen kunnen drukken en kunnen zeggen: 'Stel je niet zo aan, volgende week zie je daar niks meer van en is de pijn vast ook wel weggetrokken', maar dat deed hij niet. Alleen al om het idee dat hij me wilde helpen, maakte de pijn een stuk minder. En dankzij hem, is het nu gewoon een rode vlek, die morgen zeker weten weg is!

Best raar, dat je zo iemand gewoon één keer in de zomer toevallig tegen komt. Bij mijn bakker nog wel. Hij kwam een chocolade taartje kopen. Paar maanden later zag ik hem in het punt, en het was meteen goed. Zo'n gevoel van; wauw! En zo ben je alweer 1,5 maand verder.

Het beste wat je kunt doen is dan gewoon genieten van de momenten die je met elkaar hebt. Houd je daar aan vast, maar niet te veel. Geniet er gewoon van, en maak er een leuke tijd van.

Morgenavond weer naar 't punt! Super veel zin in. Samen met Lisa en Manon en de rest van de mensen die er zijn. Daarna hopelijk Doubler. Vrijdagochtend uitslapen, vrijdagavond carnaval in de duinpan, zaterdagochtend werken om 7 uur 's ochtends, zaterdagmiddag slapen, zaterdagavond weer carnaval in de duinpan en zondagochtend om 10 uur competitie spelen. Lekker weekendje toch? En dan maandag weer uitslapen op school!

Dat ga ik hélemáál redden!

Ik ga mijn bed nu wel opzoeken.


Liefs.

1 opmerking:

...Manon zei

vrijdagochtend uitslapen? Uhm... kom eens uit die droom. Je moet toch écht om 9uur weer op staan voor die lieve patrick van je ;) En vanavond gaan wij los in Punt en Doubler! You know.

<3