dinsdag 10 maart 2009

Oreo!

Draaien, likken, dippen en OPETEN! Dat ken je vast wel van die reclame. Denk het wel. Die dingen kreeg ik net in mijn handen geduwd door Jelle. Volgens mij word hij druk van die dingen. Ook al helemaal nadat we een aantal keren hebben geroepen: 'draaien, likken, dippen en OPETEN!' Net was ik daar ook even druk van, want die dingen zijn nog best wel lekker. Maar nu zit ik hier weer achter de laptop, in het studiehuis met hoofdpijn. Best vervelend is dat. En dan heb je ook nog eens last van het maandelijkse probleempje van de meisjes. Dus die buikpijn kan er ook nog wel bij. Opzich is het geen buikpijn, maar mijn buik praat eerder tegen me. Iedere keer dat gerommel. Net alsof ik honger heb, maar dat heb ik niet. Want ik heb net ookal oreo's op. En verder zit er een zingende Jelle naast me. En of je daar blij mee moet zijn.. Dat, mag je zelf een keer ondervinden. Maar hij heeft zelf z'n oordopjes in, dus hij weet niet hoe hard hij eigenlijk mee zit te zingen. En nu krijgt hij de schuld dat hij te veel herrie maakt. En ik zit hier gewoon naar mijn beelscherm te staren en zeg verder niet zoveel. Soms is het beter om mensen gewoon hun gang te laten gaan haha.

Maar ik denk dat ik de laptop even wegleg. Want dat gaat niet met mijn hoofdpijn!


Liefs.

2 opmerkingen:

...Manon zei

Jaa.. interessant ;-)

Die oreo's zijn super vies trouwens. bleh!

Just me zei

OREO"S!!!


lekkahlekkah