woensdag 3 december 2008

Een studiehuisuur

Tot 5 voor 3 in het studiehuis zitten. Met een laptop voor m'n neus aan een tafel met Joeke, Elise en Naomi. Hartstikke gezellig natuurlijk. Maar niet met die ene vrouw die de hele tijd loopt te "sstt'en" omdat we niet zo hard mogen praten. Normaal gesproken moet je ook netjes je naam opschrijven enzo als je een laptop pakt. Maar dat heb ik niet gedaan. Ohjeej. Ach, ik heb toch maar 25 minuten. En dat vind ik net even genoeg om mijn blog maar weer eens bij te werken!

Vanochtend weer lekker geschaatst. Leuk! IJshockeyen. Maar dit betekend niet dat k er goed in ben, maar ik kon in ieder geval op mijn schaatsen blijven staan. Al is schaatsen echt totaal niet moeilijk. Gewoon op die ijzeren dingen blijven staan. Zodra je bang bent dat je valt dan blijf je wiebelen en dan val je ook een keer. Zo was ik vanochtend ook gevallen. En lachen joh! We waren druk met een partijtje bezig en Elise zat in de tegenpartij. Dus we waren tegenstanders. Ik kwam naar haar toe geschaatst om de puk van haar af te pakken die zij op dat moment beheerde. En toen.. Lag ik zomaar ineens op de grond, op m'n kont. Haha. Maar niet alleen ik moest lachen, Elise moest ook lachen. Alleen stond ze me naar mijn gevoel eerder uit te lachen. Maarja, dat doen vriendinnen nou eenmaal. Die steunen elkaar door dik en dun!

"Toch Elise?"
"Hmm? Wat?"
"Zeg maar ja"
"Nee."

Okay.

Maar mijn laptop word nu zo ongeveer afpakt straks door Elise. Want die moet een foto laten zien op hyves van een of ander meisje waar ze een verhaal over moet vertellen.

Dus.. ik denk dat ik er maar vanaf ga. En nu word die vrouw van het studiehuis ook nog eens boos.

Sjonge jonge.

Leraren?


Liefs.

Geen opmerkingen: