dinsdag 2 december 2008

Duits?

Oja natuurlijk. We lopen richting het Duits lokaal, natuurlijk altijd in de hoop dat de lerares er toch niet is. En jahoor, ze heeft autopech. En dan hoop je al helemaal dat ze er morgen ook niet is, zodat je eerste uur vrij hebt en het 2e en 3e uur eerder naar de schaatsbaan zal kunnen gaan zodat je langer de tijd hebt om je even lekker te laten gaan op het ijs. Maar nee hoor, morgen doet haar auto het natuurlijk weer. Alleen herinner ik me nu dat ze laatst zei dat ze altijd met de trein naar school toe komt. Dus wat maakt autopech uit?

Ach, sommige leraren zijn gewoon een beetje vreemd.

En eigenlijk heb ik zin om een blog te schrijven. En eigenlijk heb ik nu heel veel inspiratie. Maar ik heb eigenlijk niet zoveel tijd. Want ik moet nog naar mijn kluis en mijn uur is alweer bijna afgelopen. En die vent van de mediatheek loopt hier steeds heen en weer omdat mijn hele klas hier zit omdat Duits uitviel. Dus het is nog eens mega druk ook!

Nou, dan ga ik maar stoppen. Maar even richting mijn kluis lopen met Naomi.

Liefs.

Geen opmerkingen: