zondag 25 januari 2009

Hier istie dan!

Ik heb nu een belofte gemaakt aan Larissa. Is dat handig? Ja, want Larissa is cool, lief en leuk! Zij had een feestje gegeven, een feestje? Ja, een gala! En dat was leuk. Maar, ik om even snel weer een lang verhaal kort te maken, ik had dus een belofte aan Larissa. Binnen nu en een half uur moet er een nieuwe blog verschijnen. Maar eigenlijk moet ik nu snel aan mijn bittere huiswerk.

Maar om mijn beloftes netjes na te komen, ga ik maar schrijven.

Maar.. Waarover? Ja goede vraag. Over 't weekend dan maar. Vandaag ben ik niet zo diepgaand. Eigenlijk ben ik nooit diepgaand op een zondag. Want de zondag is volgens Laura een uitbrakdagje. Komt omdat je vaak op zaterdagavond uit gaat. Gisteravond ben ik ook weer uitgeweest. En daar heb ik nog wel even een grappig puntje te vertellen over de arrogantie-graad van een jongen. Dat valt namelijk wel eens onder te verdelen in een paar catogorieën. Zo heb je catogorie 1, dat kan je eigenlijk nog niet arrogant noemen. Vaak ziet zo'n jongen eruit met een bril, een grote tas waar veel boeken inkunnen, een nieuwe fiets, omdat hij iedere keer dat eind naar school moet fietsen. En dan wel een fiets met heel veel versnellingen. Want dat is beter voor de voeten. Dan komt catogorie nummer 2, deze dragen vaak geen bril en hebben een normale tas. Dit is vaak nog niet de normale catogorie maar valt net onder catogorie 3. Die bestaat uit de 'normale' mensen. Deze mensen hebben een gewoon sociaal leventje en halen gemiddeld goede cijfers in de klas. Vervolgens komt catogorie nummer 4, deze dragen vaak een pet, en hebben hun broek iets laag hangen. Zodat je de boxers er vaak bovenuit ziet komen. Catogorie nummer 5, deze hebben vaak al een merk op hun boxer staan en hangt de broek net iets lager, zodat je nog net niet de remsporen in hun oh-zo-mooie-boxer ziet. Nummer 6 heeft vaak niet eens meer een schooltas, want ja, want moet je toch op school? En nummer 7 heeft foto's op zijn hyves staan, met een broek op z'n knieeën, een pet op z'n hoofd, capichon erover heen. En een zwarte trui die ze hebben opgetild met één hand zodat je die mooie sixpack op hun mooie gebruinde buikje ziet.

Gisteravond was er dus een jongen, die graag met mij wilde dansen. Eerst stond ik op de bar te dansen, hij kwam op de bar bij mij dansen. Ik had daar geen zin in en we werden er, omdat we er toen met z'n 4en opstonden, afgestuurd door de bewaking. Leuk! Gelukkig gaf die goede, oude man mij wel een hand, zodat ik niet plat op m'n kont op de vloer terecht zou komen. Toen ik dus weer met beide benen op de vloer stond vroeg die jongen aan mij: 'nou, dan kunnen we op de grond toch wel even verder dansen?' Waarop ik antwoord: 'uhh, nee! DOEI!'

En hiermee, wil ik uit leiden. Dat jongens ook wel eens arrogant kunnen zijn.


En nee, het is hier dus niet zo dat ik arrogant was. Want eerst vroeg hij nog of ik van de bar af wilde komen, zodat ik op de begaande grond met hem kon dansen, daarna gaat hij op de bar bij mij staan, zodat we er vanaf gestuurd worden want je mag maar met z'n tweeen erop staan. En daarna heeft hij nog het lef om te vragen of ik daar nog met hem wil dansen!

Sjonge jonge.

Maar al met al,

Lisa is vandaag jarig! Eindelijk 16! Grote meid!


Vooral gister heb je je van je 'grote' kanten laten zien. Wow, wat een feestbeest is dat zeg. De hele zaak wist dat ze jarig was. Ook die man die altijd je ID gaat controleren. Want ik riep heel hard: 'ZE IS JARIG!' En toen ging hij haar wel eventjes feliciteren.

Lief toch?

Oké, deze is niet leuk.



Sorry Larissa, er komt snel weer een betere!


Liefs.


P.S: Mensen met een bril moeten zich niet aangesproken voelen en denken dat ze bij catogorie 1 zitten!

2 opmerkingen:

LA zei

haha, ik moest zo lachen om je categorieën! de volgende keer wil ik je weer op de bar zien dansen hoor. en tof dat je je aan je belofte houdt, hihi. O, ik moet nog een (: toevoegen, want die doet je denken aan mij. ik wacht met smart op je nieuwe blog juud, haha.

X. (:

...Manon zei

antwoord op je ps: Lisa dr bril is wel leeeuuukk

xxx