donderdag 22 januari 2009

Schoolfeest.

Lalalááá.. Lalaláááá áááá.. Tudududuuuuu... úúú'.. Toeetooeeetoet.. TOET..

Oké, ken je dit deuntje? Vast niet. Want het is geen deuntje. Het is maar een beetje lalala. Meer niet. Dus eigenlijk, kan je het ook niet kennen. Snapje? Nee? Oké. Logisch. Zou ik ook niet doen.
Oké, verveelt? Ja, heel erg. Wat ben je aan 't doen dan? Huiswerk maken! Echt? Nee. Oh.
OMG. Verveling is echt het ergste wat er bestaat. Dus ga ik maar kijken of ik wat te vertellen heb.

Gisteravond schoolfeest gehad. Dat is nog wel interessant om te vertellen. En al mijn cijfers van de SEweek teruggekregen. Waar ik 'oh-zo-erg-goed-voor-had-geleerd' en waar mijn concentratie vermogen op en top was en waar mijn motivatie een grote rol in speelde. Met andere woorden. Het hoogste cijfer was een 4,3. En dat was dan nog voor Nederlands. Erg heah? Ja, best wel. Dat is toch nog best wel rot. Dat al je vriendinnen allemaal cijfers terugkrijgen, rond de 6 en 7. En dan moet jij weer vertellen dat je een onvoldoende heb gehaald. Eigenlijk vertel ik dat al niet eens meer. Want dat is toch geen nieuws meer. En het ergste is nog, ik dacht echt dat ik het toch nog wel goed had gemaakt. Dan is de teleurstelling altijd zo erg groot. Het wachten word nog op het einde van het jaar, of ik wel overga. Maar laten we nou maar niet zo saggerijnig en pessimestisch gaan doen, want zo ben ik niet opgevoed. Ha-ha-ha! Dús, heb ik dinsdag mijn herkansing van geschiedenis en donderdag mijn herkansing van wiskunde. Dat word dus hárd leren, en vooral tijd vrij maken voor het leren. Ik ga het helemaal redden!

Maar genoeg over mijn cijfers, daar word ik niet vrolijk van. Gisteravond dus schoolfeest gehad; zoals ik al eerder vermeld had. Het thema was: 'Let's go to the jim!' Met andere woorden 'kom in je sportkleding' Ik zat er aan te denken om mijn sportrokje aan te doen, gekleurde kniekousen eronder en daaronder mijn pumps. Met een leuk, felgekleurd roze hempje d'r boven. Maar achteraf was mijn kledingkeuze toch maar een paar laarzen, een zwarte legging, een donderblauw rokje, een wit truitje en veel aandacht aan mijn haar. Het was in het patronaat in haarlem, en dat bewijst maar weer dat het een gróót feest werd. Alleen jammer genoeg, komen er vaak meer 3e klassers op af, en aangezien ik eigenlijk in de 5e hoor te zitten. Is dat verschil nogal te merken. Vooral in de manier van 'los gaan' Niet dat daar vaste regels voor zijn. Maar oké. Ik was dus met al mijn vriendinnen lekker aan 't dansen en gezellig aan het doen. En dat was leuk, gezellig en lachen! Alleen rond een uur of half 12 had ik het wel weer gezien. Maar dat bederfde (of is het nou bedorf) de pret niet. De DJ was super! Alleen jammer dat Caspar (die nu mee zit te lezen), zonet begon te zeuren over het rokershok. Dat dat eigenlijk veel te klein is. "Ja Caspar, dat heb je heah, als je rookt. Je mag niet meer binnen roken." En nu begint hij te lachen, laat hij een diepe zucht horen en gaat hij weer verder met zijn eigen laptop.

Oké, dit is echt totaal geen interessante blog. Ik ga me wel bemoeien met Caspar, die niet verder komt met zijn laptop. Hij zoekt fotoshop (volgens 'photoshop', en verdomd, hij heeft gelijk), maar dat doet het niet! Ha-ha-ha-ha!

Oh, nu gaat hij schelden. TOONTJE LAGER, CASPAR!


Liefs.

Geen opmerkingen: