donderdag 1 januari 2009

Nieuwjaar!

Ik weet nog dat we het nieuwe millennium, 2000, in gingen. En zo is het ineens 2009. Alweer 9 jaar later! Wat gaat de tijd toch snel zeg. Niet normaal. Maar ik heb wel een leuke jaarwisseling gehad. Met allemaal vrienden. Dat is altijd leuk natuurlijk.

Maar er word altijd standaard gevraagd of je nog nieuwe/goede voornemens hebt. En heb ik die? Ik weet het niet. Het zijn altijd dezelfde eigenlijk. Bijvoorbeeld minder snoepen, in de hoop dat je 2010 slanker in kan gaan. Maar dat beloof ik me iedere jaarwisseling weer. En dat lukt dus niet.. Blijkbaar. Verder hebben de meeste altijd een voornemen om te stoppen met roken. En aangezien ik nooit begonnen ben met roken, kan ik er natuurlijk ook niet mee stoppen. Oké, ik heb in 2008 (om eerlijk toe te geven), een páár keer een sigaret opgestoken. Maar dat was voor 2/3 avondjes. Maar dan kan ik mezelf misschien voornemen dat niet meer te doen? Ja, dat gaat me wel lukken. Want roken stinkt en het is vies. Oké, dat is dan even een goede voornemen. En wat heb ik nog meer? Overgaan naar 5 havo? Ja, dat moet ik al helemaal gaan doen. Dan weet ik al een voornemen voor 2010! En dat is natuurlijk mijn havo diploma halen! Ja, oké, die staat nu dus alvast vast. Maar dat is duidelijk natuurlijk.

Maar waarom ik eigenlijk ging schrijven, is om iedereen (alle lezers van mijn blogs), even de beste wensen te wensen, en dat ze er een knallend 2009 van moeten maken!

Verder heb ik er niet zoveel aan toe te voegen, want ik sta eigenlijk op het punt om mijn kamer op te ruimen en dan naar familie Treur te gaan. Nieuwjaarsborrel. Vanavond weer naar 't punt, en dan weer lekker uitrusten voor de komende weken school. Oh, oh, dat word weer wat.

Nu heb ik een niesbui.

En nu ga ik mijn kamer opruimen en mijn kat van mijn bed schoppen, die allemaal witte haren op mijn kussen achterlaat. Lekker.

Liefs.

2 opmerkingen:

...Manon zei

Jij ook een super 2009 Juud. En het was gezellig gister! vanavond weer hihi.

LA zei

Lieve Judith,

jij ook een supertof en spetterend 2009!

xxx.