donderdag 29 januari 2009

She know's just how to move to seduce you.

Dat vind ik een mooi liedje. Jullie kennen hem wel denk ik. Van Milow. Ayo Technology. Mooi liedje is dat. Maar heb je alles echt naar de tekst geluisterd? Want het gaat serieus over sex. Maarja, wat maakt dat eigenlijk uit.

Ik verveel me nu. Ik zit in de mediatheek, en over een kwartier is de les pas afgelopen. Eigenlijk ben ik al bijna een uur uit. Maar.. WAT!? Oké, nu ben ik écht boos. Niet zomaar boos, maar nee echt boos-boos-boos-boos! Weet je waarom? Wil je het weten? Oké, ik ga het je toch vertellen.

In het vorige uur zat ik in de kantine met klasgenoten, en ik wilde graag een broodje, maar aangezien ik de kantine niet uit mocht omdat ik eigenlijk in het studiehuis verplicht huiswerk hoorde te maken. Moest ik dus braaf in de kantine blijven zitten en moest ik laten zien dat ik gewoon goed aan het werk was. Dus zei ik tegen Joeke: 'Joekkeeeeeeeee??? Ik wil graag een broodje!' Dus Joeke pakt mijn pasje en ging naar de kantine. Eerst kwam ze terug: 'Uhh, wat wil je eigenlijk?' 'Een hard, wit broodje met 2 knakworstjes' 2 minuten later kwam Joeke weer terug; 'Dat hebben ze niet meer' 'Oh, doe dan maar.. Uhhh... Uhhmmm.. Een saucijzen broodje. Of nou nee, chocolademelk! Of.. Nee, doe maar allebei' Komt Joeke daarna terug, met alleen maar een chocolademelk! Want; 'ze hadden geen saucijzenbroodjes meer' Dus ik dronk netjes mijn chocolade melk op. Nouja, netjes? Er zit nu wel chocolademelk op mijn broek, maar gelukkig heb ik een donkere broek aan, dus maakt dat niet zo heel veel uit. Maar, de echte reden waarom ik nu dus boos ben..

IK ZAG NET MEISJES LOPEN MET KAASBROODJES! AARRGHHH! Ik heb hongerrrrrrrr....


Ik heb net Laura voor lul gezet. Ze stond te praten met een lerares, heel erg serieus, en toen stond ik achter de rug van de leraar gekke bekken te trekken. En toen moest Laura lachen. En toen had ze zichzelf voor lul gezet. En nu staat ze naast me. En moet ik zeggen:

Het komt door mij. (wel die punt erachter, dat moest met nadruk).


En nu gaan ze naar de WC, en ik ga mee!


Liefs..

1 opmerking:

...Manon zei

hahahah maf kind ;-)

Ik zit nu ook op school en heb ook honger! Omg ik ga zo wat halen en o-wee als ze het zelfde geintje durven te flikken als bij jou.

ik zie jou morgenavond!!