zondag 23 november 2008

Dag leuk weekend.

En zo is het vrijdag uit school vandaan. Blij dat het weekend is. En zo is het weer zondagmiddag, waarin je weer zit te balen met het idee dat je morgen weer naar school toe moet. Ik hou namelijk van het weekend. Als je er een relatie mee zou kunnen beginnen, had ik dat meteen gedaan. Mijn weekend begint altijd meteen al bij de vrijdagmiddag. Normaal gesproken ga ik dan wat met Lisa doen. Even naar dorp of zoiets. 's Avonds begint dan de training van de badminton, zaterdag vaak werken, waarbij ik in de middag of de ochtend vrij ben. Zaterdagavond gaan we vaak altijd feesten. Neem een voorbeeld aan gisteren.

Gisteren was echt heel leuk.

Ik heb bij heel veel momenten tegen Lisa gezegt: "Dit gaat in mijn blog" Maar dat zijn zoveel dingen geweest, dat ik dat eigenlijk nu alweer vergeten ben. En ja, dat is slecht dat ik dat vergeten ben. Ik weet het. Maar mijn handen zijn ook heel koud. Want als ik NU naar buiten kijk *kijkt naar buiten* sneeuwt het. En ja, ik hou van sneeuw. Net zoveel als dat ik van het weekend hou. Maar je kent het wel, dat je met hele koude handen gaat blind typen. Ja, inderdaad. Dan gaat het een stuk minder snel. En aangezien ik van mijn Engels boek voor morgen nog 40 blz. moet lezen, zie ik het niet zitten om nu een half uur te gaan typen. Maar eigenlijk is dit alleen maar tijdrekking. Want in de tijd dat ik dit heb kunnen typen..

Goed, ik ga maar vertellen over gisteren. Denk dat dat wat leuker is!

Gisterochtend moest ik eerst werken. Om 7 uur. Dat was nog best wel zwaar, want ik sliep vrijdagavond om half 2. Om 12 uur was ik klaar met werken en kwam Lisa mij ophalen. We gingen naar de bios! Zij betaalde, want dat was nog mijn verjaardagscadeau. We hebben Radeloos gezien. Leuke film is dat joh! Echt wel een aanrader. Daarna heb ik nog 3 truien gescoord, en hebben we de motto gevonden. Tenminste. Onze motto. "Geld maakt niet gelukkig, maar nieuwe kleren wel" Dus waarom zou je dan al dat verdiende geld van het afgelopen jaar in je broekzak steken, als je het ook kan uitgeven aan leuke kleren? Juist. Inderdaad. Dat vonden wij gisteren ook. Ik was op zoek naar een rokje, met een legging daaronder. Maar ik kwam natuurlijk thuis zonder rokje. Dus volgende keer word dáár ook weer geld aan uitgegeven als ik in de stad ben.

's Avonds was de "verjaardag" van Robin. Hij was alleen 18 oktober jarig. Maar dat maakt even niet. Wij hadden tenminste wel een leuk cadeau voor hem! Wil je het weten? Denk je dat het dan ook wil hebben? Nou, ik denk het niet. Het was namelijk een Dora Laptop! Robin pakte hem uit, haalde zijn schouders op, moest lachen en liet hem vervolgens in de doos zitten.
En daar kwam Kars.. Kars pakt hem van de grond, scheurt de doos eraf, en zit vervolgens het eerstvolgende uur te piekeren wat ook alweer 5+2 is. Hij dacht serieus dat het 3 was. "ER STOND TOCH EEN -!" "Ja Kars, bij jou wel"
Daarna gingen Kars en ik slim doen, en toen iedereen wilde gaan pokeren hadden wij daar geen zin in. En gingen we maar voor de tv hangen.

Ik was om half 4 thuis. Netjes toch?

Vanochtend weer getraind. Mijn ogen stonden nauwelijks open, maar er zat beweging in. Vraag alleen niet hoeveel.

En nu zit ik weer thuis, te schrijven aan mijn blog en te bedenken dat ik nog 40 blz. Engels moet lezen. Ik hou niet van zondagmiddagen. Alleen als ik met een leuke film, op de bank, met een zak chips kan gaan zitten.

Bah, morgen weer naar school.

Ik ga maar lezen.

Liefs.

Geen opmerkingen: