maandag 10 november 2008

Op z'n Jaspers.

Op dit moment is het behoorlijk aan het regenen. Net zoals vanochtend, waar ik dus weer wakker van werd en waardoor ik dus behoorlijk geirriteerd was vanochtend. Maar nu is het niet zo erg. Eigenlijk is het nu zelfs grappig, en daar heb ik wel wat leuks over te vertellen.

Jasper begon vandaag te zeuren. "Waarom kom ik niet in je blog voor? Waarom staat mijn naam er niet in? Waarom.. " blablabla. Sorry Jasper. Haha. Maar oké, deze blog is er nu niet om jouw de grond in te boren, maar om een logica die jij vanmiddag had, even duidelijk maken aan de rest van de mensen.

Zoals iedereen weet doet Jasper vwo. Dus is Jasper heel slim. En vanmiddag kwam Jasper mij ophalen uit school vandaan en het waaide echt heel erg, en aangezien we dus de hele weg terug tegenwind hadden, zat het fietsen mij niet bepaald mee. Terwijl ik zat te mopperen op de wind, probeerde Jasper mij uit te leggen hoe het kwam dat het zo hard waaide. En wat zei hij ook alweer? Iets over het lage en hoge drukgebied?? Om eerlijk te zijn weet ik dat al niet meer, en nee dat is niet omdat ik dom ben. Maar omdat hij daarna een veel leukere en vééél logischere logica had, waar ik veel meer mee kon.

"Jasper? Hoe komt het nou dat het zo hard waait? Ik kom nauwelijks voor uit en het duurt nog zo lang!"
"Nou, zal ik jou is even uitleggen hoe dat zit Judith?"
"Ja, doe jij dat is even"
"Op de Noordpool en op de Zuidpool staan twee hele grote reuzen. En die hebben constant ruzie met elkaar. En daarom gaan ze de hele tijd blazen en dáárom waait het zo hard!"
"Oooohhh! Ja, nou snap ik het!"
"Ja? Goedzo! En weet je dan hoe een aardbeving ontstaat?"
"Uhmm.. Nee?"
"Als ze erg boos op elkaar worden, dan gaan ze stampen! En dan gaat de wereld trillen."
"Ooohh! Nou snap ik het helemaal! En als ze nou moeten plassen?"
"Dan.. Ontstaat er een natuurramp."
"En als ze gaan huilen, omdat ze verdrietig zijn?"
"Dan miezert het!"

Nou mensen, de rest kunnen jullie zelf wel verzinnen.

En Jasper, hier is dan een blog over jou, en al helemaal over JOUW enige echte logica!
En nu mag je zelf bepalen of je zeker weet of je nog in m'n blog wil blijven ja of nee!

haha


Liefss.. Xx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

zeer goede logica!

Anoniem zei

en als die gaat rukken dan creeert die sneeuw:P