maandag 17 november 2008

Safari op de keukenvloer.

Op dit moment vraag ik me echt af wat ik nou in godsnaam aan 't doen ben. Ik zit nu in de mediatheek (bibliotheek bij mij op school), achter de computer. Eigenlijk ben ik nu allang uit, want we hebben deze week 40 minuten rooster omdat de leraren over ons moeten vergaderen. Over wat voor lieve leerlingetjes wij zijn. En dan natuurlijk wat voor een lieve leerling IK ben.

Ooh, ik werd even gestoord. Mijn klasgenootje Samira ging me even gedag zeggen. Om even te vertellen dat zij nu fijn naar huis toe kan. Want ze is al uit. Maar ik ging dus vertellen dat ik nog moet repeteren voor het OpenPodium voor volgende week. Dat is een toneelstuk en aangezien ik het vak drama heb gekozen, moet ik dus een praktische opdracht doen. Dus ja, dan maar voor de makkelijkste keuze kiezen, en dat is dus met de musical van school mee doen. Waarbij dus heel veel vrije tijd in beslag word genomen. Ach, je moet toch wat.

In het weekend had ik verder geen tijd meer om een blog te gaan schrijven, en daarom zit ik nu dus hier op school een blog te schrijven. Kan ik toch even mijn 40 minuten vol krijgen..
Zaterdagavond ging ik uit met Maaike, Laura, Kim en Chris (m'n ex). Eerst gingen we film kijken bij Maaike, en daarvoor gingen Laura en ik even drank halen bij de C1000. Ik dacht toen nog dat Laura zo een braaf meisje was met haar drank, maar nee hoor, ik vroeg aan haar of we aan één fles passoa, en één fles safari genoeg hadden. Ik keek haar vragend aan, ze haalde haar schouders op, pakte nog een fles safari en liep ermee naar de kassa.
Die tweede fles safari is uiteindelijk niet opgegaan. Omdat we niet zo heel veel zin hadden om heel veel te gaan drinken. Maar die fles passoa en die andere fles safari zijn wel opgegaan.

De normále mensen, die doen hun safari in een glas, en doen daarbij vaak nog wat frisdrank. Maar bij Laura ging het een heel stuk anders. Laura pakte de fles safari, zette hem aan haar mond, gooide haar hoofd achterover en ging luid staan gorchelen! Dat was wel even wat anders dan dat ik van die Laura had verwacht. Ik wilde ook wel even lachen dus ging meedoen.
Eerst nam ik een slok, daarna Maaike en daarna Laura, we gingen tegelijkertijd gorchelen, totdat ik in lachen uitbarste en alles over de keukenvloer heen gooide.. "Sorry Maaike."

Laura bleef na de zaak bij mij slapen, we waren om 4 uur thuis, terwijl ik om half 4 thuis moest zijn. Dat was een klein foutje maar zoals gewoonlijk, zeurde mijn moeder er niet over.
De zaak was echt onwijs gezellig met de meiden, we hebben heel erg gelachen, ook om dingen die ik nu niet in deze blog kan omschrijven, daar had je gewoon bij moeten zijn. Maar het was zeker wel voor herhaling vatbaar. De volgende keer gaan we waarschijnlijk met de meiden naar Noordwijk. Dat zie ik echt wel zitten!

De volgende dag konden we niet zo heel erg goed uitslapen, want ik moest om kwart over 11 weer de trein hebben naar Scheveningen. Want ik ging met Jordy, Robin, Lisa, Jasper, Edwin, Robin en Rick naar RedBull Knockout! Dat was met allemaal motoren die een parcour gingen afleggen over het strand. Ik dacht eerst dat ik het misschien niet zo heel erg vet zou vinden. Ik ging meer mee voor de gezelligheid. Maar het was toch een stuk interessanter dan ik had verwacht dat het zou zijn! We stonden op de pier, en het parcour was zo groot dat ik de start niet eens kon zien. Maar het waren ongeveer 650 motoren en ze kwamen tegelijkertijd onze kant op! Een heel mooi gezicht om dat te zien met dat strand erbij.

Mijn tussenuur is bijna afgelopen. Ik ga nokken. Schrijf later wel verder.

Liefss.. Xx

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wahahahahahaha vooral dat stukje over de safari over de keukenvloer! Echt geweldig xD
Was gezellig meissie zaterdag (L)

Liefs xx

Anoniem zei

oohhh ik moest nog ff me naam erbij schrijven, nouja er staat anoniem maar eigenlijk heet ik Maaike! hahah

LA zei

het was heeeeeeel druk bij de training zondag.

=)

Xx